30.12.2013
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z propozycją współpracy z Państwa marką. Jako alpiniści z wieloletnim doświadczeniem mamy nadzieję, że nasza oferta wyda się Państwu interesująca i wpłynie na większą promocję i popularność Państwa produktów zarówno w Polsce jak i za granicą.
Począwszy od 1999 roku regularnie organizujemy wyczynowe wyprawy alpinistyczne w najodleglejsze i najbardziej egzotyczne zakątki świata.
Co roku naszym celem jest wytyczanie nowych dróg na możliwie najpiękniejszych i najbardziej wymagających skalnych bądź lodowych urwiskach naszego globu. Wielokrotnie byliśmy również pierwszymi polskimi wyprawami działającymi w odległych rejonach: Grenlandia 2000, karakorum Nangmah 2001, Baffin Island 2002, 2012. Obok wyczynu na piewszym miejsu stawiamy przygodę i eksplorację, która za każdym razem wpisana jest w kolejne etapy naszej podróży. Chęć podzielenia się naszymi doświadczeniami wynika przede wszystkim z niewielkiem działalności eksploracyjnej Polaków i ma nacelu zachęcić do podróży wszystkich otwartych na podróże.
Naszym celem jest przedstawienie możliwie najbardziej wiarygodnej i ciekawej oferty potencjalnym sponsorom oraz partnerom wypraw.
Wybrane propozycje promocji
Używanie sprzętu, produktów firmy, prezentowanie się w wyrobach firmy z odpowiednim oznakowaniem zarówno w górach jak i podczas imprez oraz festiwali.
Dostarczanie dokumentacji fotograficznej oraz filmowej z wypraw, wspinaczek w pełnym wymiarze z produktami firmy. Uczestniczenie w sesjach fotograficznych organizowanych na życzenie sponsora..
Używanie logotypów sponsora w trakcie każdej relacji z wyprawy oraz wspinaczki, utożsamianie z marką.
Umieszczenie widocznej informacji na stronie wraz z aktywnymi linkami na stronę sponsora.
Obecność na spotkaniu firmowym dla pracowników lub klientów firmy celem prezentacji osiągnięć wyprawy.
Przykład progów sponsoringowych wyprawy alpinistycznej:
Sponsor Generalny:– jedna firma
Nazwa sponsora w nazwie wyprawy.
Logo na kasku, worach transportowych i innych czesciach ubioru i wyposazenia.
Logo na portaledzu.
Prawo wykorzystania nazwisk uczestnikow wyprawy we wlasnych reklamach Sponsora ( zakres do dyskusji).
Zdjecia (min. 50) promocyjne wysokiej jakosci do swobodnego i nieograniczonego wykorzystania z podaniem autora i weryfikacja merytoryczna.
Multimedialna prezentacja po wyprawie dla personelu Sponsora.
Umieszczenie logo Sponsora w proporcjonalnej do udzialu finansowego wielkosci we wszelkich publikacjach przed i po wyprawie jak np. Zapowiedzi wyprawy, artykuly, sprawozdania, wystawy, prelekcje i prezentacje, albumy, filmy itp. Z zastrzezeniem ograniczen wynikajacych z innych umow(np. National Geographic)
Dostarczenie sprawozdania po wyprawie.
Udzial w akcjach promocyjnych Sponsora, ktory ze wzgledu na zakres moze byc przedmiotem odrebnej umowy.
Umieszczenie na stronach wyprawy i osobistych stronach internetiowych uczestnikow, logo i opisu dzialanosci firmy (marki) Sponsora.
Podzieklowanie pisemne na zdjeciu po wyprawie
Sponsor Glowny: maksymalnie 3 firmy razem z grantem
Logo na kasku i worach transportowych
Zdjecia promocyjne (min 30)
Logo w publikacja (proporcje wielkosci )
Sprawozdanie
Logo na stronach uczestnikow i wyprawy
Opinia o wykorzystanym sprzecie i pomoc w rozwoju produktu
Podzieklowanie pisemne na zdjeciu po wyprawie
Sponsor sprzętowy Bez ograniczen ilościowych
Logo na worach transportowych odp wielkosc
Logo na stronach internetowych
Logo w publikacjach
Zdjecia (min 5), do uzycia w materialach wewnetrznych Opinia o wykorzystanym sprzecie i pomoc w rozwoju produktu.
Sprawozdanie
Podzieklowanie pisemne na zdjeciu po wyprawie
Wspierajacy: Bez ograniczen ilościowych
Nazwa sponsora na stronach internetowych
Zdjecia (min 3 szt) do wykorzystania w ponmieszczeniach firmy
Podzieklowanie pisemne na zdjeciu po wyprawie
Serdecznie zapraszam do współpracy. Marcin Yeti Tomaszewski
30.12.2013
Współpraca stała. Marcin Tomaszewski jest członkiem światowego teamu włoskie...
28.12.2013
Marcin Tomaszewski- pseud. Yeti. Polski wspinacz, alpinista, instruktor. Znany z przejś...